Skuter wodny Yamaha VX® Deluxe
Skuter wodny Yamaha VX® Deluxe zachwyca sportową stylistyką, wyjątkowymi osiągami, a także niskimi kosztami spalania i eksploatacji.
Mocny, 3-cylindrowy silnik TR-1 o pojemności 1049 cm3 płynnie rozwija swą moc, a intuicyjny system RIDE pozwala na swobodne poruszanie się i wyczucie maszyny.
Skuter wodny Yamaha VX® Deluxe, Szczegóły
- Wysokociśnieniowa pompa strumieniowa HyperFlow
- Intuicyjny system sterowania RiDE
- Lekki i niezwykle wytrzymały kadłub wykonany z materiału NanoXcel®
- Wyższy poziom bezpieczeństwa dzięki trybowi sterowania na niskich obrotach i funkcji zdalnego sterowania
- Bieg wsteczny z systemem kontroli trakcji
- Elektroniczny system wspomagania sterowania i tryb No Wake
- Wygodne, dwukolorowe siedzenie dla 3 osób
- Przedłużona platforma rufowa z matą antypoślizgową Hydro-Turf
- Zaczep holowniczy i miękki stopień ułatwiający wchodzenie na skuter z wody
- Zintegrowane lusterka o dużej powierzchni i wielofunkcyjny zestaw wskaźników LED
- Odważne, stylowe kolory i elementy graficzne
Mocny, 3-cylindrowy silnik TR-1 o pojemności 1049 cm3
VX Deluxe jest napędzany innowacyjnym 3-cylindrowym silnikiem TR-1 o pojemności 1049 cm3. Ta zwarta i lekka jednostka generuje wysoką moc, która przekłada się na fantastyczne przyspieszenie. Silnik cechuje się niskim zużyciem paliwa i najwyższym poziomem niezawodności. Niewielka masa silnika pozwala uzyskać wyjątkową sterowność, zwrotność i stabilność skutera.
Pompa strumieniowa HyperFlow \
Doskonałe właściwości nawodne i zapierające dech w piersiach osiągi to wizytówka skuterów VX Deluxe. Zdumiewające prędkości to efekt szerokoprzepływowego układu dolotowego, wysokociśnieniowej pompy strumieniowej Hyper-Flow oraz śruby ze stali nierdzewnej, która obraca się w perfekcyjnie wyprofilowanej obudowie.
System RiDE (intuicyjny system sterowania z elektronicznym biegiem wstecznym)
Rewolucyjny system RiDE wynosi pojęcie „przyjemności z pływania” na nowy poziom, zapewniając pełną kontrolę nad jednostką nawet początkującym sternikom. Wystarczy pociągnąć dźwignię przy prawej manetce w celu rozpędzenia skutera i dźwignię przy lewej, aby zahamować lub popłynąć wstecz. To jest aż tak proste!
Kadłub wykonany z lekkiego, wytrzymałego materiału NanoXcel®
Opatentowany przez Yamahę materiał NanoXcel® jest bardzo lekki i bardzo wytrzymały, co bezpośrednio przekłada się na lepsze przyspieszenie, większą prędkość maksymalną i niższe zużycie paliwa. Nowoczesny kształt kadłuba i pokładu gwarantują zwiększoną stabilność i lepsze prowadzenie skutera w każdych warunkach.
Unikalne systemy elektroniczne: nowy poziom kontroli
Opracowane przez Yamahę najnowsze systemy elektroniczne, dostępne w wyposażeniu standardowym skuterów serii VX, dostarczają użytkownikowi niezwykły pakiet zalet i korzyści. Sternik ma do dyspozycji m.in. elektroniczny bieg wsteczny z funkcją kontroli trakcji, system wspomagania sterowania, tryb No Wake oraz innowacyjny system bezpieczeństwa zapewniający kontrolę przy niskiej prędkości obrotowej i funkcję zdalnego sterowania.
Dwukolorowe siedzenie ze szczelnym schowkiem
Ergonomiczna, starannie obszyta, 2-częściowa kanapa stanowi prawdziwą innowację. Siedzisko świetnie się sprawdza podczas sportowych ewolucji i zapewnia najwyższy komfort 3 osobom w trakcie dłuższych rejsów. Pod tylną częścią kanapy jest ukryty szczelny schowek.
Wielofunkcyjny zestaw wskaźników LCD i dwa lusterka o dużej średnicy
Elegancki, wielofunkcyjny zestaw wskaźników LCD wkomponowany w stylowy kokpit to wyposażenie, które zaskakuje w skuterze o tak przystępnej cenie. To samo dotyczy zintegrowanych lusterek o dużej powierzchni, które ułatwiają holowanie narciarza lub wakeboardera.
Przedłużona platforma rufowa i zaczep holowniczy
Yamaha VX Deluxe z pewnością zadowoli wszystkich amatorów sportów wodnych i osoby, które lubią długie rejsy: ma wygodne, trzyosobowe siedzenie, przedłużoną platformę rufową z nisko osadzonym stopniem do wsiadania na skuter z wody oraz solidny zaczep holowniczy. Przyjemne w dotyku, antypoślizgowe wykładziny Hydro-Turf® przypadną do gustu amatorom deski wakeboardowej, nart i innych sportów wodnych.
W razie zainteresowania zakupem zapraszamy do kontaktu.
Silnik
Typ silnika | 3-cylindrowy, TR-1 High Output, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy |
Sprężarka doładowująca | – |
Pojemność | 1 049 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 82,0 mm x 66,2 mm |
Stopień sprężania | 11,0 : 1 |
Układ chłodzenia | Chłodzony wodą |
Typ pompy | 155 mm Axial Flow |
Paliwo | Standardowa benzyna bezołowiowa |
Układ dostawy paliwa | Układ elektronicznego wtrysku paliwa |
Pojemność zbiornika paliwa | 70,0 litrów |
Olej | 3,5 litrów |
Wymiary
Długość | 3,35 m |
Szerokość | 1,22 m |
Wysokość | 1,19 m |
Masa na sucho (kg) | 301 kg |
Cechy
Pojemność ładunkowa | 93,2 litrów |
Liczba pasażerów | 1-3 osoby |