Skuter wodny Yamaha FX HO
Skuter wodny Yamaha FX HO to wszechstronny skuter o mocy 180 kM z wysokowydajnym silnikiem o pojemności 1812 cm2 i układem EFI, nowoczesnym systemem sterowania RiDe oraz niezwykle wytrzymałym i eleganckim kadłubem o technologii NanoXcel®.
Skuter wodny Yamaha FX HO, Szczegóły
- Wysokowydajny silnik o pojemności 1812 cm3 z układem EFI
- Mocny, ultralekki kadłub i pokład wykonane w technologii NanoXcel®
- Potężna pompa strumieniowa o wysokim przepływie z trójpłatową śrubą napędową
- Innowacyjny, intuicyjny system sterowania RiDE z elektronicznym biegiem wstecznym
- Łatwy w obsłudze przycisk elektronicznego systemu trymowania
- Układ typu Drive-by-Wire z systemem wspomagania sterowania i trybem No Wake
- Pierwsze na rynku zdalne zabezpieczenie z trybem Low-RPM Mode™ (tryb pracy na wolnych obrotach)
- Niepowtarzalny, 4-poziomowy układ sterowania z regulacją przechyłu
- Bieg wsteczny z systemem kontroli trakcji
- Bardzo nisko położony stopień i podwójne uchwyty ułatwiające wchodzenie na skuter
- Wskaźniki pozycji F-N-R, systemu RiDE i elektronicznego systemu trymowania
- Przestronne, wodoszczelne schowki
Mocny, wysokowydajny silnik o pojemności 1812 cm3
Z wysokowydajnego silnika o pojemności 1812 cm3 płynie porywająca moc, która przekłada się na niesamowite przyspieszenie, dzięki zastosowaniu pompy strumieniowej o wysokim przepływie z trójpłatową śrubą napędową. Elektroniczny układ wtrysku paliwa (EFI) gwarantuje stałą moc i ekonomiczną pracę, również podczas używania standardowego paliwa bezołowiowego.
System RiDE (intuicyjny system sterowania z elektronicznym biegiem wstecznym)
Rewolucyjny system RiDE wynosi pojęcie „przyjemności z pływania” na nowy poziom, zapewniając pełną kontrolę nad jednostką nawet początkującym sternikom. Wystarczy pociągnąć dźwignię przy prawej manetce w celu rozpędzenia skutera i dźwignię przy lewej, aby zahamować lub popłynąć wstecz. To jest aż tak proste!
Lekki kadłub i pokład NanoXcel®
Hydrodynamiczny kadłub i pokład zostały wykonane w opatentowanej przez Yamahę technologii materiału NanoXcel®, który jest o około 25% lżejszy od laminatu. W efekcie FX HO bardzo zwinnie się prowadzi i wykazuje optymalne zużycie paliwa. Najnowszej generacji kadłub i pokład oferują dużą ilość przestrzeni i pojemne schowki, a także stabilność i komfort na wodzie.
Układ sterowania przepustnicą typu Drive-by-Wire
Wysokiej klasy elektroniczny układ sterowania przepustnicą zachwyca swoim „inteligentnym” działaniem. System wspomagania sterowania ułatwia utrzymywanie określonej prędkości, a tryb No Wake umożliwia płynne sterowanie przy minimalnej prędkości. Skuter dysponuje również elektronicznym biegiem wstecznym z systemem kontroli trakcji, który ułatwia precyzyjne manewrowanie.
Elektroniczny system trymowania i stylowy zestaw wskaźników
Nowy, elektroniczny system trymowania sterowany dwoma przyciskami na lewej manetce umożliwia natychmiastową regulację trymu w trakcie płynięcia. Wystarczy nacisnąć przycisk trymu, aby wykonać ostry zakręt, następnie zwolnić go, by odpłynąć z maksymalną prędkością. Na desce rozdzielczej FX HO znajdują się czytelne wskaźniki trymu, systemu RiDE i pozycji F-N-R.
Zdalne zabezpieczenie z trybem Low-RPM Mode™ (tryb pracy na wolnych obrotach)
Ten innowacyjny system po raz pierwszy został wprowadzony na rynek przez Yamahę. Jedno naciśnięcie przycisku na zdalnym przekaźniku włącza specjalny tryb „L” (niskie obroty silnika), który ogranicza maksymalną prędkość. Jest on idealny podczas wykonywania spokojnych manewrów. Naciśnięcie przycisku po raz drugi wyłącza zapłon, zapobiegając nieprzewidzianemu uruchomieniu silnika.
Luksusowe i praktyczne wyposażenie
Dzięki 4-poziomowemu układowi sterowania z regulacją kąta pochylenia, wygodnej, trzyosobowej kanapie oraz dużej platformie rufowej z nisko położonym stopniem i podwójnymi uchwytami ułatwiającymi wchodzenie na pokład, skuter FX HO wyznacza coraz wyższe standardy podnoszące jakość wypoczynku nad wodą.
Schowki, do których spakujesz bagaż na długi rejs
Włożyliśmy wiele pracy w zaprojektowanie funkcjonalnych schowków w skuterach serii FX. Efektem są bakisty o imponującej pojemności 125,5 l, które pomieszczą cały niezbędny bagaż. Jeden szczelny schowek znajduje się w pokładzie dziobowym, drugi pod kanapą, a trzeci w części rufowej. Pod kierownicą jest miejsce na dwa kubki.
Zapraszamy do kontaktu.
Silnik
Typ silnika | 4-zaworowy, 4-cylindrowy, 1.8 Liter High Output, 4-suwowy, DOHC |
Sprężarka doładowująca | – |
Pojemność | 1 812 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 86,0 mm x 78,0 mm |
Stopień sprężania | 11,0 : 1 |
Układ chłodzenia | Chłodzony wodą |
Typ pompy | 155 mm Axial Flow |
Paliwo | Standardowa benzyna bezołowiowa |
Układ dostawy paliwa | Układ elektronicznego wtrysku paliwa |
Pojemność zbiornika paliwa | 70,0 litrów |
Olej | 5,3 litrów |
Wymiary
Długość | 3,56 m |
Szerokość | 1,23 m |
Wysokość | 1,23 m |
Masa na sucho (kg) | 376 kg |
Cechy
Pojemność ładunkowa | 125,5 litrów |
Liczba pasażerów | 1-3 osoby |