Skuter śnieżny Yamaha RSVenture TF
Skuter śnieżny Yamaha RSVenture TF to 3-cylindrowy, 4-suwowy silnik Genesis® z rewolucyjnym, elektronicznym sterowaniem przepustnicą YCC-T oraz systemem konfiguracji mocy silnika D-MODE.
Dzięki elektrycznemu układowi wspomagania kierownicy (EPS) będziesz mógł bez problemu prowadzić skuter bez drgań nawet na trudnych terenach.
Szczegóły
- 3-cylindrowy, 4-suwowy silnik Genesis® z systemem YCC-T.
- Rewolucja w podróżowaniu — elektryczny układ wspomagania kierownicy (EPS).
- System elektronicznego sterowania przepustnicą (YCC-T).
- System konfiguracji mocy silnika D-MODE.
- System EBRS (Engine Braking Reduction System).
- Tylne zawieszenie ProComfort 151 z prowadnicami typu Flip-Up.
- Geometria przedniego zawieszenia drugiej generacji.
- Zapewniające płynną jazdę szerokie płozy 180 mm ze środkowym stabilizatorem 27 mm.
- Regulowany kąt oparcia do jazdy jedno- i dwuosobowej.
- Wygodna, relaksująca pozycja jazdy.
- Gniazdo DC do zasilania urządzeń zewnętrznych.
- Wielofunkcyjny wyświetlacz cyfrowy.
3-cylindrowy, 4-suwowy silnik Genesis®
3-cylindrowy silnik z zaawansowanym systemem wtrysku paliwa Yamaha
Szeroki, płaski power-band zapewnia natychmiastowy ciąg od prawie każdej prędkości.
Elektryczne wspomagania kierownicy EPS
System pomiaru prędkości zapewnia maksymalną pomoc przy różnych prędkościach
Znacznie zmniejsza wysiłek kierowniczy
Pierwszy i jedyny producent oferujący Elektryczny układ kierowniczy (EPS)
System reudukcji hamulca silnika
„Free-wheel” odczuwają spowolnienie
Umożliwia przepływ niewielkiej ilości powietrza przez układ dolotowy po zwolnieniu przepustnicy
Znacznie zmniejsza efekt hamowania silnikiem.
Zapraszamy do kontaktu.
Silnik
Typ / Pojemność | 4-suwowy / 1 049 cm3 |
Cylindry | 3-cylindrowy |
Chłodzenie | chłodzony cieczą |
Średnica x skok tłoka | 82,0 mm x 66,2 mm |
Zasilanie | 41 mm Mikuni x 3, układ wtrysku paliwa, podgrzewanie płynem |
Technologia kolektorów dolotowych | 2-zaworowy |
Układ zapłonu | Cyfrowy T.C.I. z-DC-CDI/T.P.S. |
Wydech | 2 zawory, Układ wydechowy z tyłu |
Sprzęgło / przeniesienie napędu | Zmienny współczynnik |
System hamulcowy | Hydrauliczny, Aluminiowy zacisk z 2 tłokami, Wentylowana Tarcza, Mechaniczny hamulec postojowy |
Zawieszenie
Układ przedniego zawieszenia | Niezależny, podwójne dwuramienne |
Amortyzatory przednie | KYB, 36mm Piston, H.P.G. Aluminium |
Skok przedniego zawieszenia | 219 mm |
Układ tylnego zawieszenia | ProComfort w/Flip Up Rails |
Amortyzatory tylne | KYB, 36 mm Piston, H.P.G., Aluminium / KYB, 36 mm Piston, H.P.G., Aluminium |
Skok tylnego zawieszenia | 351 mm |
Normy / Wymiary
Wysokość całkowita | 1 386 mm |
Długość całkowita | 3 215 mm |
Szerokość całkowita | 1 245 mm |
Gąsienica Szer. x Dł. x Wys. | 15 cali x 151 cali x 1,25 cali, 381 mm x 3 835 mm x 32 mm |
Typ gąsienicy | Camoplast® Ripsaw™ |
Rozstaw płóz (środ. do środ.) | 1 080 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 34,6 litrów |
Cechy
Elektryczny rozrusznik | standard |
Bieg wsteczny | standard |
Ogrzewacze dłoni i kciuków | standard, 9-położeniowy, Regulowany, Oddzielny, Podgrzewany Uchwyt Pasażera w Standardzie |
Reflektor przedni, moc Watt, typ | 60/55 W, halogenowe x 2 |
Parametry wyjściowe prądu stałego | standard |