Skuter śnieżny Yamaha SRViper B-TX 153 LE
Skuter śnieżny Yamaha SRViper B-TX 153 LE to niezwykle imponujący sportowy skuter o potężnym silniku o pojemności 1049 cm3 z wtryskiem paliwa. Efektowna stylistyka, smukłe i lekkie podwozie, podgrzewane siedzenie to tylko część danych tej jubileuszowej (50th Anniversary) wersji skutera.
Szczegóły
- 3-cylindrowy, 4-suwowy silnik o pojemności 1049 cm3 z wtryskiem paliwa.
- Wysoki moment obrotowy w dolnym zakresie obrotów gwarantuje pełną kontrolę w głębokim śniegu.
- Efektowna kolorystyka i motywy graficzne jubileuszowej wersji na 50-lecie firmy.
- Smukłe i lekkie podwozie przystosowane do górzystego terenu.
- Superkomfortowe podgrzewane siedzenie typu Mountain.
- Ustawiona pionowo kolumna kierownicy i kierownica z pasem do jazdy górskiej.
- Precyzyjne zawieszenie z amortyzatorami FOX® Zero/QS3.
- Gąsienica Camoplast® Backcountry z wypustami o wysokości 44 mm (1,75 cala).
- Luksusowe podgrzewane manetki i podgrzewacze kciuków.
- Wygodny rozrusznik elektryczny i przycisk biegu wstecznego.
- Dwa cyfrowe wskaźniki i nowa, opływowa sportowa szyba.
- Układ jasnych reflektorów halogenowych o mocy 60/55 W.
3-cylindrowy silnik o pojemności 1049 cm3 z wtryskiem paliwa
Zapewnia doskonałą jakoś z jazdy w każdych warunkach i na każdej wysokości. 4-suwowy ekonomiczny silnik z przekalibrowanym układem wtrysku paliwa gwarantuje skuteczny rozruch przy zimnym silniku, błyskawiczne reakcje na otwarcie przepustnicy i potężną siłę uciągu w całym zakresie obrotów.
Asymetryczne przednie zawieszenie i mały rozstaw płóz
Unikalna konstrukcja i geometria płóz to jedna z najważniejszych cech skutera. W przednim zawieszeniu zastosowano amortyzatory FOX Zero/ QS3, dzięki którym prowadzi się z wyjątkową precyzją nawet w najtrudniejszych warunkach.
Tylne zawieszenie z podwójnymi amortyzatorami SR 153
Dzięki tylnym amortyzatorom FOX Zero/QS3 można dostrajać i regulować ustawienia skutera, a bezsprężynowe zawieszenie znacząco obniża ilość i ciężar zebranego po drodze śniegu, co zdecydowanie poprawia jej stabilność i sterowność.
Luksusowe wyposażenie LE
Model ten na wyposażeniu m.in. podgrzewane siedzenie typu Mountain, poręczną sakwę na tunelu, podgrzewacze kciuków, funkcjonalne schowki, uruchamiany przyciskiem elektryczny rozrusznik oraz dźwignię biegu wstecznego.
Wydajna gąsiennica Campoplast Backcountry
Specjalnie dobrana do skutera gąsiennica zapewnia doskonałe właściwości jezdne. Posiada wypusty o wysokości 44 mm (1,75 cala), koła napędowe Extrovert, które pełnią funkcję mechanizmu napędowego, zapewniającego doskonałą przyczepność i stały napęd.
Zapraszamy do kontaktu.
Silnik
Typ / Pojemność | 4-suwowy / 1 049 cm3 |
Cylindry | 3-cylindrowy |
Chłodzenie | chłodzony cieczą |
Średnica x skok tłoka | 82,0 mm x 66,2 mm |
Zasilanie | 41 mm Mikuni x 3, układ wtrysku paliwa, podgrzewanie płynem |
Technologia kolektorów dolotowych | 2-zaworowy |
Układ zapłonu | Cyfrowy T.C.I. z-DC-CDI/T.P.S. |
Wydech | 2 zawory, Układ wydechowy z tyłu |
Sprzęgło / przeniesienie napędu | YVXC, Zmienny współczynnik, Elektroniczna zmiana biegu wstecznego, Karter i osłona z magnezu |
System hamulcowy | Hydrauliczny Hamulec z Radialną Pompą Główną / Tarcza na Wale Napędowym |
Zawieszenie
Układ przedniego zawieszenia | SRV-M New Spindle |
Amortyzatory przednie | FOX 1.5 ZERO QS3 |
Skok przedniego zawieszenia | 229 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Podwójny Amortyzator SR 153 |
Amortyzatory tylne | FOX 1.5 ZERO QS3 / FOX 1.5 ZERO QS3 |
Skok tylnego zawieszenia | 394 mm |
Normy / Wymiary
Wysokość całkowita | 1 260 mm |
Długość całkowita | 3 360 mm |
Szerokość całkowita | 1 219 mm |
Gąsienica Szer. x Dł. x Wys. | 15 cali x 153 cali x 1,75 cali, 381 mm x 3 886 mm x 44 mm |
Typ gąsienicy | Camoplast Backcountry 1.75″ |
Rozstaw płóz (środ. do środ.) | 1,016 -1,066 mm regulowane |
Pojemność zbiornika paliwa | 37,0 litrów |
Cechy
Elektryczny rozrusznik | standard |
Bieg wsteczny | standard |
Ogrzewacze dłoni i kciuków | standard |
Reflektor przedni, moc Watt, typ | 60/55W Halogen x 1 |
Parametry wyjściowe prądu stałego | standard |