Skuter wodny Yamaha GP1900R HO 2025
Poczuj przypływ adrenaliny, pokonując fale na skuterze wodnym w eleganckiej biało-czarnej kolorystyce z neonowymi akcentami. Najnowszy GP HO to prawdziwa maszyna sportowa, oferująca ultralekkie nadwozie i pierwszy na rynku system automatycznego trymowania, który umożliwia precyzyjne pokonywanie zakrętów. Każdy element skutera został zaprojektowany z myślą o maksymalnej dynamice i ekscytującej jeździe.
Podkręć obroty i ruszaj z werwą dzięki najnowszemu 4-suwowemu silnikowi High Output o pojemności 1,9 litra – największemu na rynku. Innowacyjne rozwiązania, takie jak wyścigowy otwór wlotowy i specjalnie zaprojektowana sekcja burtowa, zapewniają dodatkowe przyspieszenie, zwrotność w zakrętach oraz płynne pokonywanie fal.
Ciesz się pełną kontrolą i pewnością podczas jazdy, dzięki zoptymalizowanej konstrukcji, ergonomicznej pozycji siedzenia, dopasowanej kierownicy, głębokim wnękom na stopy oraz niższemu i bardziej centralnie umiejscowionemu środkowi ciężkości w ultralekkim kadłubie. System automatycznego trymowania z funkcją automatycznego uruchamiania i kontrolą pokonywania zakrętów wynosi GP HO na zupełnie nowy poziom doznań sportowych.
Silnik o dużej mocy, DOHC, 16 V, o pojemności 1898 cm3
Czterocylindrowy, 4-suwowy silnik zaburtowy High Output Yamaha Motor o pojemności 1,9 litra to największa jednostka napędowa w branży, która dzięki innowacyjnym rozwiązaniom Yamahy i ciągłym udoskonaleniom wyróżnia się bardzo zwartą konstrukcją. W rezultacie oferuje ogromną moc, fantastyczne przyspieszenie i duży zapas momentu obrotowego przy wyjątkowo niskim zużyciu paliwa.

Obszerne i praktyczne schowki
Najnowszy skuter GP HO oferuje wystarczająco pojemne schowki, więc bez problemu zabierzesz ze sobą wszystko to, czego potrzebujesz. Oprócz dużej bakisty pod kanapą i schowków na dziobie, znajdziesz tu bardzo pojemną i wygodną skrytkę na drobiazgi.

Konstrukcja pompy i otwór wlotowy inspirowane wyścigami
Chcąc poprawić przyspieszenie i prowadzenie, na podstawie doświadczeń zebranych w wyścigach opracowaliśmy pompę, wirnik i otwór wlotowy. Dodatkowa przyczepność na wodzie, jaką zapewniają te elementy, poprawia reagowanie i precyzję prowadzenia w każdych warunkach.

Lekki kadłub zapewniający najlepsze osiągi
Wyjątkowa technologia materiałów firmy Yamaha – NanoXcel2® – pozwoliła obniżyć masę kadłuba aż o 18% w porównaniu z rewolucyjnym pierwowzorem NanoXcel®, przy zachowaniu takiej samej wytrzymałości. To w dużej mierze właśnie jemu najnowszy GP HO zawdzięcza swoje ekscytujące osiągi – sensacyjne przyspieszenie, zdolność jeszcze ostrzejszego pokonywania zakrętów i lepszą stabilność przy wysokich prędkościach.

Regulowana kolumna kierownicza inspirowana wyścigami
Adaptacyjna kolumna kierownicza ma odsłonięte uchwyty kierownicy, których pochylenie można regulować. Sama kierownica, czerpiąc ze sportowych wzorców, jest również węższa. Dodatkowo najnowsze mechanizmy manetek i uchwyty pozwalają kierowcy jeszcze pewniej kontrolować maszynę.

System RiDE® (Reverse with Intuitive Deceleration Electronics – intuicyjny system sterowania z elektronicznym biegiem wstecznym)
Rewolucyjny system RiDE® wynosi przyjemność z pływania na nowy poziom, zapewniając poczucie kontroli nad skuterem również osobom o mniejszym doświadczeniu. Wystarczy pociągnąć dźwignię przy prawej manetce, aby ruszyć do przodu i przyspieszyć, oraz dźwignię przy lewej manetce, aby zwolnić lub wycofać.

Przedłużona platforma rufowa i zaczep holowniczy
Yamaha GP HO z pewnością zadowoli wszystkich amatorów sportów wodnych i entuzjastów prędkości: ma wygodną, trzyosobową kanapę, duże zintegrowane lusterka, przedłużoną platformę rufową z szerokim, miękkim stopniem do wychodzenia z wody i solidny, praktyczny zaczep holowniczy. Przyjemne w dotyku, antypoślizgowe wykładziny Hydro-Turf sprawiają, że powrót na pokład to przyjemność po pływaniu.

Funkcja automatycznego trymowania z kontrolą pokonywania zakrętów i startu
Ten wyjątkowy, pierwszy na rynku system zawiera w pełni automatyczną funkcję trymowania, która działa niezależnie od przycisku elektronicznego sterowania trymowaniem umieszczonego na kierownicy. Po włączeniu system kontroli pokonywania zakrętów automatycznie przesuwa trym do dołu podczas zwalniania, aby ułatwić pokonywanie zakrętów, a system Launch Control opuszcza trym do dołu, aby zapobiec unoszeniu dziobu w trakcie szybkiego przyspieszania.

Ergonomia inspirowana wyścigami
W nowym skuterze GP HO udało się poprawić wyważenie i stabilność poprzez obniżenie środka ciężkości i przesunięcie go bardziej na środek oraz zwężenie kanapy i w pełni regulowanej, inspirowanej wyścigami kierownicy. W połączeniu z ergonomiczną pozycją i głębszymi wnękami na stopy sprawiło to, że obecnie sternik może kontrolować maszynę na niezwykłym poziomie.

Wielofunkcyjny kolorowy wyświetlacz o przekątnej 4,3 cala z szybkim dostępem
Wśród wielu zalet warto wymienić przejrzysty i czytelny wyświetlacz, który pomaga kontrolować i monitorować wszystkie systemy na pokładzie za pomocą umieszczonych obok przycisków szybkiego dostępu. Można tu wprowadzić m.in. limity maksymalnej prędkości i przyspieszenia oraz skonfigurować ustawienia uczenia (tryb L) i zabezpieczeń z aktywacją na kod PIN. Masz do dyspozycji najnowocześniejszą technologię.
Typ silnika: 4-suwowy, 4-cylindrowy, 1,9 Liter High Output
Układ smarowania: Mokra miska olejwa
Sprężarka doładowująca: Nie
Pojemność: 1898 cm3
Typ pompy: Pompa wysokociśnieniowa 155 mm
Paliwo: Standardowa benzyna bezołowiowa
Układ dostawy paliwa: Układ elektronicznego wtrysku paliwa
Pojemność zbiornika paliwa: 70 litrów
Olej: 2,6 litra
Długość: 3,35 m
Szerokość: 1,24 m
Wysokość: 1,2 m
Masa na sucho (kg): 324kg
Pojemność ładunkowa: 107,6 litra
Liczba pasażerów: 1-3 osoby
Kolory: Light Green Grey Metallic

