General Details

Skuter wodny Yamaha GP1800R SVHO 2025 

 Poznaj zupełnie nowy poziom adrenaliny z modelem GP SVHO, inspirowanymi wyścigami i wyróżniającymi się agresywną czernią oraz stylowymi wodnymi akcentami. Zanurz się w świecie ekstremalnej mocy dzięki doładowanemu, czterocylindrowemu silnikowi SVHO, który dostarcza niezrównane mechanizmy. Lekki kadłub NanoXcel2® oraz rewolucyjny system sterowania RiDE® sterowany za pomocą pokonywania zakrętów i sterowania nad pojazdem. Dzięki sportowym wlotom powietrza i nisko położonym środkowi ciężkości, efekty stają się jeszcze bardziej ekscytujące, a ergonomiczne siedzenie i kierownica zapewniają komfort i dynamikę prowadzenia. 

Ergonomia inspirowana wyścigami

W nowym skuterze GP SVHO udało się poprawić wyważenie i stabilność poprzez obniżenie środka ciężkości i przesunięcie go bardziej na środek oraz zwężenie kanapy i w pełni regulowanej, inspirowanej wyścigami kierownicy. W połączeniu z ergonomiczną pozycją i głębszymi wnękami na stopy sprawiło to, że obecnie sternik może kontrolować maszynę na niezwykłym poziomie.

Funkcja automatycznego trymowania

Funkcja automatycznego trymowania

Ten wyjątkowy, pierwszy na rynku system zawiera w pełni automatyczną funkcję trymowania, która działa niezależnie od przycisku elektronicznego sterowania trymowaniem umieszczonego na kierownicy. Kiedy system jest włączony, w trakcie zwalniania układ kontroli pokonywania zakrętów przesuwa trym do dołu, aby poprawić zwrotność w zakręcie, natomiast podczas przyspieszania system kontroli startu opuszcza trym, aby zapobiec unoszeniu dziobu nad wodę.

Wielofunkcyjny kolorowy wyświetlacz o przekątnej 4,3 cala z szybkim dostępem

Wielofunkcyjny kolorowy wyświetlacz o przekątnej 4,3 cala z szybkim dostępem

Wśród wielu cech warto wymienić czytelny wyświetlacz Connext®, który pomaga kontrolować i monitorować wszystkie systemy na pokładzie za pomocą umieszczonych poniżej kierownicy przycisków szybkiego dostępu. Można tu wprowadzić m.in. limity maksymalnej prędkości i przyspieszenia, jak i funkcję uczenia aktywowaną kodem PIN oraz ustawienia bezpieczeństwa. Masz do dyspozycji najnowocześniejszą technologię.

Konstrukcja pompy inspirowana wyścigami

Konstrukcja pompy inspirowana wyścigami

Chcąc poprawić przyspieszenie i prowadzenie, na podstawie doświadczeń zebranych w wyścigach opracowaliśmy pompę, wirnik i otwór wlotowy. Dodatkowa przyczepność na wodzie, jaką zapewniają te elementy, poprawia reagowanie i precyzję prowadzenia w każdych warunkach.

Silnik DOHC, 16 V o pojemności 1812 cm3 z doładowaniem

Silnik DOHC, 16 V o pojemności 1812 cm3 z doładowaniem

Czterocylindrowy silnik DOHC o pojemności 1,8 litra SVHO to największa jednostka napędowa w branży, która dzięki innowacyjnym rozwiązaniom Yamahy i ciągłym udoskonaleniom wyróżnia się bardzo zwartą konstrukcją. W rezultacie oferuje ogromną moc, fantastyczne przyspieszenie i duży zapas momentu obrotowego przy wyjątkowo niskim zużyciu paliwa.

Przedłużona platforma rufowa i zaczep holowniczy

Przedłużona platforma rufowa i zaczep holowniczy

Model GP SVHO z pewnością zadowoli wszystkich amatorów sportów wodnych i entuzjastów prędkości: ma wygodną, trzyosobową kanapę, duże zintegrowane lusterka, przedłużoną platformę rufową z szerokim, miękkim stopniem i solidny zaczep holowniczy. Ponadto, po pływaniu wygodnie wchodzi się na antypoślizgowe wykładziny Hydro-Turf.

 Lekki kadłub zapewniający najlepsze osiągi

Lekki kadłub zapewniający najlepsze osiągi

Opatentowana przez Yamahę technologia NanoXcel2® pozwoliła obniżyć masę kadłuba aż o 18% w porównaniu z rewolucyjnym pierwowzorem NanoXcel®, przy zachowaniu takiej samej sztywności i wytrzymałości. Kadłub maksymalizuje ekscytującą wydajność JetBlastera, pomagając mu zapewnić doskonałe przyspieszenie, a nawet ostrzejsze pokonywanie zakrętów.

 Regulowana kolumna kierownicza inspirowana wyścigami

Regulowana kolumna kierownicza inspirowana wyścigami

Adaptacyjna kolumna kierownicza ma odsłonięte uchwyty kierownicy, których pochylenie można regulować. Sama kierownica, czerpiąc ze sportowych wzorców, jest również węższa. Dodatkowo najnowsze mechanizmy manetek i uchwyty pozwalają kierowcy jeszcze pewniej kontrolować maszynę.

 Obszerne i praktyczne schowki

Obszerne i praktyczne schowki

Najnowsze modele GP oferują wystarczająco pojemne schowki, więc bez problemu zabierzesz ze sobą wszystko to, czego potrzebujesz. Oprócz dużej bakisty pod kanapą i schowków na dziobie, znajdziesz tu bardzo pojemną i wygodną skrytkę na drobiazgi.

 System RiDE® (Reverse with Intuitive Deceleration Electronics – intuicyjny system sterowania z elektronicznym biegiem wstecznym)

System RiDE® (Reverse with Intuitive Deceleration Electronics – intuicyjny system sterowania z elektronicznym biegiem wstecznym)

Rewolucyjny system RiDE® wynosi przyjemność z pływania na nowy poziom, zapewniając poczucie kontroli nad skuterem również osobom o mniejszym doświadczeniu. Wystarczy pociągnąć dźwignię przy prawej manetce, aby ruszyć do przodu i przyspieszyć, oraz dźwignię przy lewej manetce, aby zwolnić lub wycofać. To naprawdę takie proste!

Dane Techniczne:

Typ silnika: 4-suwowy, 4-cylindrowy, 1,8 Wysoka Moc Super Vortex
Sprężarka doładowująca: Tak
Pojemność: 1812 cm3
Typ pompy: Pompa wysokociśnieniowa 160 mm
Paliwo: Standardowa benzyna bezołowiowa
Układ dostawy paliwa: Układ elektronicznego wtrysku paliwa
Pojemność zbiornika paliwa: 70 litrów
Olej: 3,7 litra
Długość: 3,35 m
Szerokość: 1,24 m
Wysokość: 1,2 m
Masa na sucho (kg): 344kg
Pojemność ładunkowa: 107,6 litra
Liczba pasażerów: 1-3 osoby

Kolor: Black