Skuter wodny Yamaha GP1800R SVHO 2026
Podnieś poziom adrenaliny dzięki Yamaha GP SVHO – flagowemu modelowi klasy sport, stworzonemu dla tych, którzy oczekują ekstremalnych osiągów i bezkompromisowej mocy. W jaskrawoczerwonej odsłonie z czarnymi akcentami prezentuje się równie dynamicznie, jak jeździ.
Sercem tej maszyny jest doładowany, ultramocny 4-cylindrowy silnik SVHO, który w połączeniu z lekkim kadłubem NanoXcel2® gwarantuje piorunujące przyspieszenie, natychmiastową reakcję na gaz i niezrównane prowadzenie.
Ergonomia inspirowana wyścigami
W nowym skuterze GP SVHO udało się poprawić wyważenie i stabilność poprzez obniżenie środka ciężkości i przesunięcie go bardziej na środek oraz zwężenie kanapy i w pełni regulowanej, inspirowanej wyścigami kierownicy. W połączeniu z ergonomiczną pozycją i głębszymi wnękami na stopy sprawiło to, że obecnie sternik może kontrolować maszynę na niezwykłym poziomie.

Funkcja automatycznego trymowania
Ten wyjątkowy, pierwszy na rynku system zawiera w pełni automatyczną funkcję trymowania, która działa niezależnie od przycisku elektronicznego sterowania trymowaniem umieszczonego na kierownicy. Kiedy system jest włączony, w trakcie zwalniania układ kontroli pokonywania zakrętów przesuwa trym do dołu, aby poprawić zwrotność w zakręcie, natomiast podczas przyspieszania system kontroli startu opuszcza trym, aby zapobiec unoszeniu dziobu nad wodę.

Wielofunkcyjny kolorowy wyświetlacz o przekątnej 4,30 cala z przyciskami szybkiego dostępu
Wśród wielu cech warto wymienić czytelny wyświetlacz Connext®, który pomaga kontrolować i monitorować wszystkie systemy na pokładzie za pomocą umieszczonych poniżej kierownicy przycisków szybkiego dostępu. Można tu wprowadzić m.in. limity maksymalnej prędkości i przyspieszenia, jak i funkcję uczenia aktywowaną kodem PIN oraz ustawienia bezpieczeństwa. Masz do dyspozycji najnowocześniejszą technologię.

Konstrukcja pompy inspirowana wyścigami
Chcąc poprawić przyspieszenie i prowadzenie, na podstawie doświadczeń zebranych w wyścigach opracowaliśmy pompę, wirnik i otwór wlotowy. Dodatkowa przyczepność na wodzie, jaką zapewniają te elementy, poprawia reagowanie i precyzję prowadzenia w każdych warunkach.

Silnik DOHC, 16 V o pojemności 1812 cm3 z doładowaniem
Czterocylindrowy silnik DOHC o pojemności 1,8 litra SVHO to największa jednostka napędowa w branży, która dzięki innowacyjnym rozwiązaniom Yamahy i ciągłym udoskonaleniom wyróżnia się bardzo zwartą konstrukcją. W rezultacie oferuje ogromną moc, fantastyczne przyspieszenie i duży zapas momentu obrotowego przy wyjątkowo niskim zużyciu paliwa.

Przedłużona platforma rufowa i zaczep holowniczy
Model GP SVHO z pewnością zadowoli wszystkich amatorów sportów wodnych i entuzjastów prędkości: ma wygodną, trzyosobową kanapę, duże zintegrowane lusterka, przedłużoną platformę rufową z szerokim, miękkim stopniem i solidny zaczep holowniczy. Ponadto, po pływaniu wygodnie wchodzi się na antypoślizgowe wykładziny Hydro-Turf.

Lekki kadłub zapewniający najlepsze osiągi
Wyjątkowa technologia materiałów firmy Yamaha – NanoXcel2® – pozwoliła obniżyć masę kadłuba aż o 18% w porównaniu z rewolucyjnym pierwowzorem NanoXcel® i to przy zachowaniu takiej samej wytrzymałości. Maksymalizuje ekscytujące osiągi GP SVHO, pomagając mu uzyskać znakomite przyspieszenie i jeszcze ostrzejsze pokonywanie zakrętów.

Regulowana kolumna kierownicza inspirowana wyścigami
Adaptacyjna kolumna kierownicza ma odsłonięte uchwyty kierownicy, których pochylenie można regulować. Sama kierownica, czerpiąc ze sportowych wzorców, jest również węższa. Dodatkowo najnowsze mechanizmy manetek i uchwyty pozwalają kierowcy jeszcze pewniej kontrolować maszynę.

Obszerne i praktyczne schowki
Najnowsze modele GP dysponują dużą liczbą schowków o łącznej pojemności 114 litrów, dzięki czemu możesz zabrać ze sobą wszystko, czego możesz potrzebować. Oprócz dużej bakisty pod kanapą i schowków na dziobie, znajdziesz tu bardzo pojemną i wygodną skrytkę na drobiazgi.

System RiDE® (Reverse with Intuitive Deceleration Electronics – intuicyjny system sterowania z elektronicznym biegiem wstecznym)
Rewolucyjny system RiDE® wynosi przyjemność z pływania na nowy poziom, zapewniając poczucie kontroli nad skuterem również osobom o mniejszym doświadczeniu. Wystarczy pociągnąć dźwignię przy prawej manetce, aby ruszyć do przodu i przyspieszyć, oraz dźwignię przy lewej manetce, aby zwolnić lub wycofać.
|
Typ silnika |
Supercharged 4-cylinder, 4-stroke, Super Vortex High Output Yamaha Marine Engine |
|
Pojemność |
1812 cm3 |
|
Paliwo |
Unleaded premium Gasoline |
|
Układ dostawy paliwa |
Układ elektronicznego wtrysku paliwa |
|
Pojemność zbiornika paliwa |
70 l |
|
Olej |
3,7 l |
Wymiary:
|
Długość |
3,35 m |
|
Szerokość |
1,24 m |
|
Wysokość |
1,3 m |
|
Masa na sucho (kg) |
344 kg |
|
Pojemność ładunkowa |
107,6 l |
|
Liczba pasażerów |
1–3 osób |
Kolor: Torch Red

