Yamaha Motor ogłasza duże zmiany w gamie silników zaburtowych na najbliższy sezon. To prawdziwa rewolucja – z rynku znikają starsze jednostki, a ich miejsce zajmuje nowa generacja mocnych, stylowych i dopasowanych do oczekiwań europejskich wodniaków.
❌ Modele, które odchodzą – kupisz je już tylko w ograniczonej ilości
Z oferty wycofywane są silniki, na które było coraz mniej zamówień w Europie:
- FT8GEPL – dyskontynuacja
- F40FEHDS – dyskontynuacja
- FT60GETX → zastąpiony przez FT60JETX
- F150XCA2 – dyskontynuacja
- XF375NSA – dyskontynuacja
- XF400NSA2 – dyskontynuacja
- XF425NSA2 – dyskontynuacja
👉 Jeśli rozważałeś zakup któregoś z tych modeli – to ostatni moment. Produkcja została zatrzymana, a dostępne egzemplarze szybko znikają z magazynów .
🌊 Nowa generacja silników Yamaha – premiera sezonu
Yamaha stawia na świeżość i dopasowanie do realnych potrzeb europejskiego rynku. W ofercie pojawiają się nowoczesne jednostki w eleganckim stylu – także w białej kolorystyce:
Model | Moc | Cechy szczególne |
---|---|---|
F100LB2 | 100 KM | NOWOŚĆ – dostępny również w kolorze białym |
F115LB2 | 115 KM | NOWOŚĆ – dostępny również w kolorze białym |
V-Max VF200LB | 200 KM | NOWOŚĆ – sportowa spodzina V MAX SHO |
V-Max VF200XB | 200 KM | NOWOŚĆ – sportowa spodzina V MAX SHO |
V-Max VF250LB | 250 KM | NOWOŚĆ – topowy silnik V MAX SHO |
V-Max VF250XB | 250 KM | NOWOŚĆ – topowy silnik V MAX SHO |
👇