Skuter śnieżny Yamaha Sidewinder X-TX LE 141
Skuter śnieżny Yamaha Sidewinder X-TX LE 141 to istny pogromca gór.
Sportowa stylistyka, wyjątkowe osiągi i ogromne możliwości to tylko niektóre z zalet tego skutera. Zamontowany w nim 4-suwowy, 3-cylindrowy silnik Genesis® 180 o pojemności 998 cm3, co generuje dużą moc, a osiągi gwarantuje zaawansowany układ wtrysku paliwa. Gąsienica Camoplast® Power Claw z wypustami o wysokości 57 mm (2,25 cala), regulowane zawieszenie i wydajne amortyzatory FOX® gwarantują niespotykany poziom komfortu i wyjątkową kontrolę. Podgrzewane manetki i podgrzewacze kciuków pozwolą nam na przyjemniejszą jazdę w mroźnych warunkach. Za pomocą jednego przycisku załączany jest rozrusznik elektryczny i bieg wsteczny. Designu dodają dwa cyfrowe wskaźniki i opływowa, sportowa szyba. Doskonałą manewrowność zapewnia bezsprężynowe tylne zawieszenie SR 141. Te cechy sprawiają, że skuter śnieżny SRViper R-TX LE jest doskonałym wyborem do wyczynowej jazdy górskiej.
Szczegóły
- 4-suwowy, 3-cylindrowy silnik Genesis® 180 o pojemności 998 cm3.
- Wyjątkowy układ turbodoładowania firmy Yamaha.
- Nowa kolorystyka i efektowna grafika LE.
- Wysoki moment obrotowy w dolnym zakresie obrotów gwarantuje pełną kontrolę w głębokim śniegu.
- Koła napędowe Extrovert zapewniające maksymalną przyczepność podczas jazdy.
- Płozy Yamaha Mountain zapewniające precyzję kierowania.
- Przednie zawieszenie z podwójnym wahaczem — FOX QS3 HCR.
- Bezsprężynowe tylne zawieszenie SR 141.
- Kierownica J-hook z podwyższeniem dla zapewnienia pełnej kontroli.
- Podwójne przełączniki sterujące podgrzewanymi manetkami i podgrzewaczami kciuków.
- Standardowy rozrusznik elektryczny i przycisk biegu wstecznego.
- Dwa cyfrowe wskaźniki i opływowa, sportowa szyba.
Silnik
Typ / Pojemność | 4-suwowy / 998 cm3 |
Cylindry | 3-cylindrowy |
Chłodzenie | chłodzony cieczą |
Średnica x skok tłoka | 80,0 mm x 66,2 mm |
Zasilanie | Turbo boosted 41 mm Mikuni x 3, układ wtrysku paliwa, podgrzewanie płynem |
Technologia kolektorów dolotowych | 2-zaworowy |
Układ zapłonu | Cyfrowy T.C.I. z-DC-CDI/T.P.S. |
Wydech | 2 zawory, Układ wydechowy z tyłu |
Sprzęgło / przeniesienie napędu | YSRC, Zmienny współczynnik, Elektroniczna zmiana biegu wstecznego, Karter i osłona z magnezu |
System hamulcowy | Radial Master Cylinder Hydraulic Brake / Light Weight Disc on Drive Shaft |
Zawieszenie
Układ przedniego zawieszenia | SRV-M New Spindle |
Amortyzatory przednie | FOX 1.5 ZERO QS3 |
Skok przedniego zawieszenia | 229 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Dual Shock SR 141 Springless |
Amortyzatory tylne | FOX 1.5 ZERO QS3 / FOX 1.5 ZERO QS3 |
Skok tylnego zawieszenia | 368 mm |
Normy / Wymiary
Wysokość całkowita | 1 180 mm |
Długość całkowita | 3 327 mm |
Szerokość całkowita | 1 219 mm |
Gąsienica Szer. x Dł. x Wys. | 15 cali x 141 cali x 2..25 cali, 381 mm x 3 581 mm x 57 mm |
Typ gąsienicy | Camoplast Power Claw 2,25″ |
Rozstaw płóz (środ. do środ.) | 1,016 – 1,066 mm regulowane |
Pojemność zbiornika paliwa | 33,6 l |
Cechy
Elektryczny rozrusznik | standard |
Bieg wsteczny | standard |
Ogrzewacze dłoni i kciuków | standard |
Reflektor przedni, moc Watt, typ | LED |