General Details
Silnik zaburtowy Yamaha F150D/G
Silnik zaburtowy Yamaha F150 to przede wszystkim:
- Układ EFI, który gwarantuje niską emisję spalin i wyjątkowe osiągi
- Układ DOHC (dwa wałki rozrządu w głowicy) gwarantuje on doskonałe osiągi
- System zabezpieczający przed kradzieżą Yamaha Customer Outboard Protection (Y-COP)
- System PrimeStart™ ułatwia]rozruch
- System regulacji obrotów podczas trollingu ułatwia sterowanie przy małej prędkości
- Zgodność ze wskaźnikami sieciowymi Yamaha Digital Network
- Dostępne modele ze śrubą przeciwbieżną
- Opcjonalny ogranicznik nachylenia
- Opcjonalny układ ładowania dwóch akumulatorów
- Szerokozakresowy system regulacji kąta nachylenia i trymu Power Trim & Tilt
- Wysokowydajny alternator
- Obudowa o nowym kształcie skuteczniej odprowadza wodę
Dane techniczne:
Silnik
| Typ silnika | 4-suwowy |
| Pojemność | 2 670 cm³ |
| Liczba cylindrów/układ | 4/Rzędowy, 16-zaworowy, DOHC |
| Średnica x skok tłoka | 94,0 mm x 96,2 mm |
| Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów | 110,3 kW / 5 500 obr./min |
| Pełny zakres roboczy przepustnicy | 5 000 – 6 000 rpm |
| Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
| Układ paliwowy | EFI |
| System wyprzedzenia zapłonu | TCI |
| Układ rozrusznika | Elektryczny z Prime Start� |
| Przełożenie przekładni | 2.00 (28/14) |
Wymiary
| Zalecana wysokość pawęży łodzi | L:516 mm X643 mm |
| Masa ze śrubą | F150DETL: 222.0 kg, FL150DETL: 222.0 kg, F150DETX: 227.0 kg, FL150DETX: 227.0 kg |
| Pojemność zbiornika paliwa | – |
| Pojemność miski olejowej | 4,3 litrów |
Informacje dodatkowe
| System kontrolny | Sterowanie zdalne |
| Sposób trymowania i podnoszenia | System Power Trim & Tilt |
| Cewka prądowa / alternator | 12 V – 35 A with rectifier/regulator |
| Ogranicznik przechyłu (tylko dla specyfikacji ze zdalnym sterowaniem) | Opcjonalny |
| Immobilizer | YCOP |
| Śruba | Opcjonalny |
| Model lewoskrętny | Available (ETL, ETX) |
| Pływanie na płytkiej wodzie | Standardowy |
| Monitor cyfrowy LCD | – |
| Wskaźnik cyfrowy | Opcjonalny |
| Zmienne obroty trollingowe | – |
| Układ zasilania z dwoma akumulatorami | Opcjonalny |
| System śruby napędowej z SDS | Opcjonalny |
| Uwaga | Podana wartość kW zmierzona została na wale napędowym, w standardzie ICOMIA 28, |



